//profitshare.ro/l/2327200 Mobil3tech: Editie de Craciun // CADOUL PERFECT //

joi, 24 decembrie 2015

Editie de Craciun // CADOUL PERFECT //

Salut prieteni scriu acest articol in seara de Craciun deoarece vreau sa fiu activ pe blog si sa imi cititi in numar cat mai mare postarile . Asta seara vom vorbi despre un "Cadou perfect" ales dintr-o lista pe care o vom selecta in randurile de mai jos . 

1.Smartphone - Cel mai ravnit cadou de Craciun in tendita de gadget uri consider ca este telefonul . Sa fim sinceri cine nu si-ar dori un telefon mobil sub brad pregatit pentru a fii butonat toata noaptea si alaturi de care sa va bucurati . Acuma intra factorul pret care determina foarte mult calitatea telefonului care , daca pretul este mare si calitatea este pe aceeasi masura , insa puteti cumpara si un telefon bun/foarte bun la un pret foarte acceptabil . Cateva exemple pentru un telefon cu un pret foarte bun pentru ceea ce ofera acesta sunt :( AM SELECTAT CELE MAI BUNE PRETURI LA TELEFOANELE MARCATE DE MINE ! DOAR CU UN SINGUR CLICK PE MODELUL TELEFONULUI SI VA DESCHIDE PAGINA ) 
   - LG G FLEX 2  care este foarte bun la toate capitolele ! 
   -SONY M4 AQUA  are o camera fascinanta dar si un design placut . 
   -ASUS ZENFONE 2  detine un procesor foarte bun cat si o camera buna .
   -HTC 820 s  este un telefon dragut care detine inauntrul lui calitati foarte bune 
   -LG G3 - practic telefonul anului trecut . SI ISI MERITA RENUMELE ! 

2.Tableta - Cine nu-si doreste o tableta ? Una subtire mare si care stie sa faca de toate ? Practic un computer protabil precum laptop ul dar care este si mai portabil . Deci in randurile de mai jos va voi prezena top 3 tablete care merita sa fie achizitionate la un pret foarte bun :
       - Samsung Galaxy Tab 4 - tableta celor de la Samsung ofera o calitate de varf .
       - Asus ZenPad 8.0 -dupa mine Asus face cele mai bune tablete dupa Apple (care bineinteles au un pret foarte exagerat dar suntem obisnuiti cu preturile lor si cu ignorata lor )
       -Huawei MediaPad T1 - Bun dar o sa ma intrebati de ce nu am ales si o tableta a celor de la Allview ? Pentru ca sunt slabe ! sunt foarte slabe ! si va sfatuiesc sa evitati produsele celor de la Allveiw Eboda etc.  Merg bine la inceput dupa care isi arata adevarata calitate . Deci mergeti pe mana firmelor de succes.

3.Smartwatch - Sincer mi-as fii dorit un smartwatch dar inca nu cred ca mi-ar fi fost de folos si nu cred ca ar fi meritat investitia insa pe viitor voi acorda o oarecare atentie si acestui tip de gadget .
   -Asus Zenwatch - este un ceas foarte elegant care imbina atat tehnologia cat si eleganta .
  -Lg G watch   Acest ceas as dori sa mi-l achizitonez deoarece sunt un impatimat al tuturor gadgeturilor produse de LG , toate fiind de calitate si la un pret foarte accesibil  
  - Sony Smartwatch 2 sw2 - Acest  ceas este cu curea de inox ,

Bun si acuma am decis sa impartasesc cadoul meu cu voi . 
Dupa cum vedeti am primit un Trepied de la prietena mea care s-a gandit la viitorul meu :)  Deci in scurt timp vom incepe si review urile in format video pe care le voi posta pe urma pe Youtube. Unde imi voi crea propriul canalul  pe care il voi posta de asemenea in postarile de pe acest blog . 
Va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi si desigur tot ceea ce va doriti 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu